A városi közvilágítás egy részét a VÜF, a másik részét az E.ON kezeli. Ha a közvilágítással kapcsolatban kifogása van, jelezze felénk! Abban az esetben, ha a hiba a mi általunk kezelt világítósorban van, úgy törekszünk annak elhárítására egy héten belül. Ha a hiba az E.ON által kezelt hálózatban van, akkor a hibát közvetlenül továbbítjuk az E.ON felé. Az Egyetem területének, valamint a Várköznek a közvilágítása egyetemi tulajdonban van. A folyamatos ellenőrzés mellett a Kft évente, tavasszal és ősszel, egy-egy átfogó nagy ellenőrzést tart, mely kiterjed a város teljes területére.

 

Miért nem jön javítani a VÜF?

A problémának két oka lehet: Vagy bonyolult problémát kell elhárítani, vagy nem a VÜF, hanem az E.ON feladata a hiba elhárítása. A bejelentett hibákat igyekszünk egy héten belül, de legfeljebb 14 napos időszakban kijavítani. Előfordulhatnak azonban olyan hibák, amelyek kijavítása hosszabb időt, esetleg nagyobb pénzforrás előteremtését igénylik. Ilyen esetben türelmüket kérjük, legjobb szándékunk szerint igyekszünk kijavítani a hibát. A városi világítás jelentős része az E.ON kezelésében van, melynek karbantartását nem a VÜF végzi, javításáért nem felelős. A gyors javítás érdekében a felénk jelzett hibát vállalatunk közvetlen vonalán keresztül jelzi az E.ON felé. További segítséget ettől kezdve nem tudunk nyújtani. Amennyiben Ön az E.ON felé közvetlenül is szorgalmazni kívánja a hiba elhárítását, úgy azt az alábbi elérhetőségen teheti meg:

Hibabejelentés:

Városüzemeltető és Fenntartó Kft.
9200 Mosonmagyaróvár, Régi Vámház tér 9.
Telefon: 96/577-490
Fax: 96/577-499
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

E.ON Észak-dunántúli Áramszolgáltató ZRT.
Interspar Center

9023 Győr Fehérvári u.3.
Tel.: 06 40 200 636

Takarják a fák a lámpát, belelógnak a vezetékbe?

A városi fák kezelése a VÜF feladata, ezt a munkát anyagi lehetőségeihez mérten végzi. A feladat nagy, általában nem áll elegendő forrás a teljes végrehajtásra ezért az elvégzendő feladatokat, annak súlyosságát figyelembe véve rangsoroljuk. A botolási, fakivágási munkákat folyamatosan egyeztetjük az Önkormányzattal.

Karácsonyi világítás

Feladataink közé tartozik a karácsonyi világítás kihelyezése,működésének ellenőrzése is, melyre az adventi időszak kezdetéig kerül sor. Már ezt megelőzően megkezdjük az előkészületeket a tervezésekkel, valamint az árajánlatok, látványtervek kérésével. A díszek cseréje, felújítása folyamatosan történik. Készletünket pályázat útján új energiatakarékos LED izzókkal ellátott díszekkel bővítettük. Az alábbi városrészeket újítottuk fel az elmúlt években:

2011-ben: Magyar utca, Fő utca, Régi Vámház tér
2012-ben: Polgármesteri Hivatal, Deák F. tér, Királyhidai u., Futura
2013-ban: Mosoni városrész díszvilágításának bővítése.

Disctrict Heating Dept.

Szent István király út 25.,
Line telephone: (96) 579-587, (96) 579-588
Mobile phone: +36 30 509-1405, +36 30 509-2194

Directly selectable numbers: Number
DH Customer Service (billing issues) 1 ®
DH Customer Service (arrears issues) 2 ®
DH Operational duty service (error reporting) 3 ®
Secretariat 4 ®
Office Manager 5 ®
Operations Manager 6 ®
Maintenance Manager 7 ®
Quality Manager 8 ®

Operational Duty Service direct access: 215-028 ®
® = Voice Recording

City Operating Department

9200 Mosonmagyaróvár, Régi Vámház tér 9.

Roads, sidewalks, park maintenance, street lighting works, markets

Phone:

(96) 577 490

Telefax:

(96) 577 499

Parking Department

9200 Mosonmagyaróvár, Vízpart u. 2/b

Parking Passes, parking affairs

Phone/Fax: (96) 820 023

Opening hours:

Monday 13:00 - 15:00
Tuesday, Wednesday 09:00 - 11:00
13:00 - 15:00
Thursday 13:00 - 15:00
Friday 09:00 - 12:00

Informations about parking affairs are here