Az E-ügyfélszolgálatra vezető hivatkozás ("E-ügyfélszolgálat belépés" gomb) a vuf.hu/tavho oldalunkon található, a tartalmi terület jobb oldalán felül lévő modulban, valamint a főmenüben a "Távhő / E-ügyfélszolgálat / Belépés" menüpont alatt. Erre kattintva jut el az e-ügyfélszolgálat oldalra.
Az Ön felhasználási helyéhez (helyeihez) kapcsolódó, távhőszolgáltatással összefüggő
A regisztrációhoz a felhasználónéven, email címen és jelszón kívül még három adatra van szükség az azonosítás érdekében.
Készítse elő valamelyik, egy évnél nem régebbi távhőszolgáltatási számláját, és az azon szereplő alábbi adatokat töltse ki az űrlapon:
Nullás számla kivételével, túlfizetéses (mínuszos) vagy tartozásos (pozitív) számlával is sikeres a regisztráció.
Regisztráljon az E-ügyintézés menüpontban és belépés után az E-számlánál a kis négyzetet jelölje be.
E-számla igényét törölheti személyes fiókjában az e-számla pontban illetve az ügyféladatoknál. (A kis négyzetből a pipát törölje ki!)
Jelenleg ez a funkció még nem került beüzemelésre, de amint ennek technikai és banki feltételei teljesülnek, ezt a funkciót is elérhetővé tesszük.
Hibás, sikertelen regisztrálás esetén 24 óra elteltével a rendszer automatikusan törli az addigi próbálkozást, tehát újra lehet kezdeni a műveletet.
Ha elfelejtette jelszavát, a bejelentkezésnél kattintson az "Elfelejtette a jelszót?"-ra és a regisztrációnál használt U kód (ügyfélazonosító) illetve e-mail cím megadása után küldünk önnek egy emlékeztető levelet, mely tartalmazza felhasználónevét és egy új ideiglenes jelszót, amit az első belépéskor kérjük, változtasson meg!
Ha a regisztrációnál megadott U kódhoz (ügyfélazonosítóhoz) több fogyasztási hely tartozik, akkor értelemszerűen egy profil alatt csak az azonos ügyfélazonosítóval rendelkező fogyasztási helyek adatait, számlaügyeit, befizetéseit tudja kezelni. Eltérő ügyfélazonosítókkal rendelkező fogyasztási helyek esetében több regisztrációra van szükség.