E-kisokos

Publikálva: 2018-07-25 Frissítve: 2023-02-03

e ugyfelszolg fej


Hol található az E-ügyfélszolgálat?

Az E-ügyfélszolgálatra vezető hivatkozás ("E-ügyfélszolgálat belépés" gomb) a vuf.hu/tavho oldalunkon található, a tartalmi terület jobb oldalán felül lévő modulban, valamint a főmenüben a "Távhő / E-ügyfélszolgálat / Belépés" menüpont alatt. Erre kattintva jut el az e-ügyfélszolgálat oldalra.


Mire használható az E-ügyfélszolgálat?

Az Ön felhasználási helyéhez (helyeihez) kapcsolódó, távhőszolgáltatással összefüggő

  • személyes információinak ellenőrzésére;
  • számlák kiegyenlítettségének lekérdezésére;
  • saját folyószámla egyenlegének ellenőrzésére;
  • melegvíz mérőállás bejelentésére és a korábbi leolvasások ellenőrzésére;
  • elektronikus számla igénylésére, illetve a korábbi e-számla igénylés törlésére;
  • saját ügyféladatainak ellenőrzésére;
  • értesítési üzenetekkel kapcsolatos beállítások kezelésére;
  • jelszó változtatásra, ha szükséges.


Milyen adatok szükségesek a regisztrációhoz?

A regisztrációhoz a felhasználónéven, email címen és jelszón kívül még három adatra van szükség az azonosítás érdekében.

Készítse elő valamelyik, egy évnél nem régebbi távhőszolgáltatási számláját, és az azon szereplő alábbi adatokat töltse ki az űrlapon:

  • az Ön ügyfélkódját (számláján található, U betűvel kezdődő 5 számjegyű azonosító);
  • a számla sorszámát;
  • a számla fizetendő végösszegét.


Bármilyen összegű számlával tudok regisztrálni? (negatív, nullás, pozitív)

Nullás számla kivételével, túlfizetéses (mínuszos) vagy tartozásos (pozitív) számlával is sikeres a regisztráció.


Hogyan tudok e-számlát kérni, igényelni?

Regisztráljon az E-ügyintézés menüpontban és belépés után az E-számlánál a kis négyzetet jelölje be.


Az e-számla igényemet, milyen módon tudom visszavonni?

E-számla igényét törölheti személyes fiókjában az e-számla pontban illetve az ügyféladatoknál. (A kis négyzetből a pipát törölje ki!)


Fizethetem-e számláimat elektronikus úton erről a felületről?

Jelenleg ez a funkció még nem került beüzemelésre, de amint ennek technikai és banki feltételei teljesülnek, ezt a funkciót is elérhetővé tesszük.


Mi a teendő sikertelen regisztráció esetén?

Hibás, sikertelen regisztrálás esetén 24 óra elteltével a rendszer automatikusan törli az addigi próbálkozást, tehát újra lehet kezdeni a műveletet.


Mi a teendő ha elfelejtettem a jelszavamat?

Ha elfelejtette jelszavát, a bejelentkezésnél kattintson az "Elfelejtette a jelszót?"-ra és a regisztrációnál használt U kód (ügyfélazonosító) illetve e-mail cím megadása után küldünk önnek egy emlékeztető levelet, mely tartalmazza felhasználónevét és egy új ideiglenes jelszót, amit az első belépéskor kérjük, változtasson meg!


Egy e-mail címmel lehet több fogyasztási helyet regisztrálni?

Ha a regisztrációnál megadott U kódhoz (ügyfélazonosítóhoz) több fogyasztási hely tartozik, akkor értelemszerűen egy profil alatt csak az azonos ügyfélazonosítóval rendelkező fogyasztási helyek adatait, számlaügyeit, befizetéseit tudja kezelni. Eltérő ügyfélazonosítókkal rendelkező fogyasztási helyek esetében több regisztrációra van szükség.