Távhőszolgáltatás nyilvántartó-számlázó rendszerünket 2018. június hónapban egy korszerűbb szoftvertechnikán alapuló rendszerre cseréltük.
Az új rendszer a réginél több képességgel rendelkezik, melynek legfőbb újdonsága az elektronikus ügyfélszolgálat, ahol felhasználóink információt kaphatnak a távhőszolgáltatással kapcsolatos adataikról, valamint számlázással összefüggő értesítéseket, illetve elektronikus számlát igényelhetnek.
Későbbiekben lehetőség nyílik a távhőszolgáltatási számlák elektronikus kiegyenlítésére erről a felületről is.
Az e-számlák elkészültéről és letölthetőségéről szóló email értesítők kiküldésének folyamata egyelőre nem változik.
Az E-ügyfélszolgálattal kapcsolatos tudnivalókat az E-kisokos ismertetőnkben találják.
Bízunk benne, hogy az e fejlesztéssel megvalósított szolgáltatásunk elnyeri felhasználóink tetszését.