Telefonközpont korszerűsítés

Publikálva: 2012-11-14 Frissítve: 2012-11-14

Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, Felhasználóinkat, hogy Szent István király út 25. sz. alatti irodaépületünk telefonközpontján jelentős fejlesztést hajtottunk végre telefonos elérésünk színvonalának emelése érdekében.


A fejlesztés eredményeképpen a bennünket hívó félnek lehetősége van közvetlenül kiválasztani a fontosabb mellékállomások számát, így nem feltétlenül szükséges megvárnia a központot kezelő munkatársunk bejelentkezését. Szaknyelven ezt hívják DISA beválasztásnak.

Az így közvetlenül választható mellékállomások az alábbiak:

Munkahely Száma Megjegyzés
Távhőszolgáltatás ügyfélszolgálat (könyvelés, számlázás): 1 hangrögzítéssel
Távhőszolgáltatás ügyfélszolgálat (hátralékos ügyek) 2 hangrögzítéssel
 Üzemviteli ügyelet (szolgáltatás hibabejelentés) 3 hangrögzítéssel
 Titkárság 4 (kezelő)
 Irodavezető 5  
 Üzemviteli menedzser 6  
 Fenntartási menedzser 7  
 Minőségügyi vezető 8  

Az 1, 2, 3 választása esetén elhangzik továbbá a beszélgetés hangrögzítéséről szóló tájékoztatás is.

Az üdvözlő üzenet elhangzása után a fenti választékban nem szereplő mellékeket a kezelő fogja (4) kapcsolni.

Bízunk abban, hogy korszerűsített telefonközpontunk működése, szolgáltatásai elnyerik ügyfeleink tetszését is.