Panaszként kezeljük a társaságunk bármely tevékenységével, vagy ahhoz kapcsolódóan felmerült elégedetlenséget, kifogást, sérelmet, amelyet személyesen, vagy szóban, vagy írásban a sértett vagy meghatalmazott képviselője az alábbi benyújtási módok valamelyikén a társaságunkkal közöl, és a panasz benyújtója, tárgya egyértelműen azonosítható.
Székhelyünk és ügyfélszolgálatunk (Távhő, Temetkezés);
elérhetősége: 9200 Mosonmagyaróvár, Szent István király út 25.
Műszaki telephely: 9200 Mosonmagyaróvár, Barátság u. 1/B
Parkolási csoport: 9200 Mosonmagyaróvár, Erkel F. u. 10.
Panasz beérkezésének időpontja:
a fogyasztóvédelemről szóló 2017. évi CLV. tv. 17/B § (5) bekezdése szerint legkésőbb a panasz benyújtását követő 15. nap.
Társaságunk a panasszal kapcsolatos álláspontját és intézkedéseit indokolással ellátva írásba foglalja, és a fogyasztónak a panasz beérkezését követő tizenöt napon belül megküldi olyan módon/formában, ahogyan a panaszt bejelentették.
Arról a bejelentett panaszról, amelynél a társaságunk által adott válasz az ügyfél számára nem kielégítő – a választ a bejelentő kifogásolja, annak tartalmával, vagy tartalma egy részével nem ért egyet Panaszfelvételi jegyzőkönyv megnevezésű formanyomtatványon jegyzőkönyvet vesz fel. A formanyomtatványt a panasz benyújtásának módja szerinti kézbesítési formában az ügyfél rendelkezésére bocsátjuk; illetve telefonos bejelentés esetén a bejelentő által megadott kézbesítési formában küldjük meg.
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a
Telefonszám: (96) 520-202; 520-217 fax: (96) 520-218
Társaságunk „Alávetési nyilatkozatot” nem tett, a békéltető testületi eljárásban együttműködünk, de a Békéltető Testület döntését magunkra nézve kötelező érvényűnek nem ismerjük el. A tanács határozata, illetve ajánlása nem érinti a fogyasztónak azt a jogát, hogy igényét bírósági eljárás keretében érvényesítse.
Békéltető testületek országos listáját, elérhetőségeit ide kattintva találhatja meg.
A Békéltető testületek weboldalai itt találhatók.
A fogyasztó bármilyen fogyasztóvédelmi probléma esetén a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat. A fogyasztóvédelmi hatóság kérelemre, vagy hivatalból eljár, vizsgálva ezzel a vállalkozás piaci magatartását fogyasztóvédelmi szempontból. A fogyasztó egyedi ügyét azonban a békéltető testület oldja meg, azaz a fogyasztóvédelmi hatóság ebben az esetben átteszi a kérelmező ügyét a békéltető testülethez.
Bővebb információt a hatóság weboldalán talál.
Fogyasztói érdekek képviseletét ellátó egyesületek elérhetőségei:
Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület
http://www.ofe.hu
Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos szövetsége
www.feosz.hu
Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesülete
http://www.fome.hu
Európai Fogyasztói Központ
http://www.magyarefk.hu/
www.efk.hu